söndag 12 oktober 2008

Söndagstrött. Jobbade långt pass ensam igår. Det var rätt roligt faktiskt, men trött är man ju dagen efter. Oväntat liten rush var det också med tanke på att det var både fotboll och hockey på gång igår kväll. Hur som helst så ska jag jobba idag och imorgon också, sen är jag ledig i tre dagar. Då blir det förhoppningsvis en kvick visit i Malmö hos broder Carl och tvätt och städ här hemma. Det behövs.

Nu dricker jag kaffe och lyssnar på Death Cab for Cutie, precis som har jag gjort lite då och då sen jag började skriva den här bloggen. "We looked like giants" är faktiskt en av de bästa låtarna någonsin. Den ligger i topp tre tillsammans med The Shins - New Slang och Woven Hand - The Good Hand.

Nu ska jag slänga i mig mitt kaffe, klä på mig, gå till Rosa Pantern och köpa snask och sen till jobbet.

Later amigos and señoritas.
Powered By Blogger