tisdag 2 januari 2007

Maja roar sig med att skriva knasiga frågor, jag roar mig med att svara, enjoy:

Vilket kondommärke är bäst?
Får nog säga Profil. Svennig som jag är.

Hur många gånger har du spottat på en bil?
Inga tror jag. Men om snöbollar duger så har det blivit en del.

Vad heter din fasters bror?
Ulf, det är min pappa. Hans bror hette Oskar-Lennars

Julmust eller glitter?
Glitter gjort på julmust.

Älg eller grävling?
ELG!

Hur många gånger har du bajsat på golvet?
En gång. Idag. Det var inte meningen.

Om du fick ge tre maskrosor, vilka skulle du ge dom till?
Maja, Mamma och Markus.

Om du var tvungen att ha glidmedel för att kunna ha sex, och du är riktigt sugen, skulle du föreslå ketchup då?
Nej, men eventuellt soja.

Post-it lappar eller plåster?
Plåster. Vattentäta.

Äta bulle fylld med sperma eller sperma som smakar bulle?
Sperma som smakar bulle, det är väl typ, lyx?

Titta på Lasse Berghagen på skansen i tre dygn eller bara äta majs i två veckor?
Äta majs. Fan, äter hellre BAJS.

Svenska Akademien eller öl?
Öl. Svenska har bara gjort en bra låt.

Utan smink eller leva utan tamponger i ett år?
Utan tamponger. Man kan ju typ, laga egna.

Bada i Kolasås eller tappa en spann med kolasås över golvet
Bada i kolasås. Det låter ju skitgött.

Vem är din hjälte?
Gandalf.

Hur ofta får du hicka?
ca en gång i veckan. Det är ett jävla gissel.

Vilken var din favoritfärg 1993?
Lila! Wah.

Leva utan djur eller växter?
Utan växter. Tror jag. Fast båda är ju lite krångliga onekligen.

Hade du tatureat in en grön bil på benet för att få körkort och en egen bil med betald bensin?
Ja, för jävelen.

Favoritklädesplagg?
Skor. Om det räknas som kläder. Annars jeans.

Bästis?
Maja Von Bästisson.

Hur ser ditt liv ut efter sommaren?
Jobbar förmodligen röven av mig i gruvan

Hade du luktat bajs i skolan i tre dagar för att få 3000:- att spendera på Åhlens? (får inte berätta att du varför du luktar)
Ja, för satan. Shopping vs. bajslukt. VILKEN VINNER?!
Powered By Blogger