måndag 29 januari 2007

Wah! Fattar du?



Nej nej nej. Mitt liv är inte menat att vara på sniskan. Mitt liv är menat att vara upprätt och rakt och stadigt och FAN vad det vinglar.

Jag börjar göra planer. Jag börjar känna sommar i hjärtat. Jag börjar längta efter cigg och kaffe i solen på morgonen. Jag börjar längta efter långa dagar på stranden. I crave öl på stortorgets uteserveringar. I CRAVE IT!

Ljudet dog. Jävla skitdator. Det borde kasseras. Eller så kanske jag ska kassera mina högtalare från 70-talet? Vilket går först?

Nej, för innan jag gör något av det ska jag ta en lång dusch och tvätta bort solariestanken och sen ska jag burra ner mig under täcket vid elementet och njuta av livet som Fröken Marie Sandberg. Kanske äta en apelsin.

Tills nästa gång; ajöss.

Marylicious.
Powered By Blogger