söndag 9 september 2007

Ja, det går att snusa när man är hungrig. Det hjälper t.o.m. Mot hungern that is..
Vad som däremot inget hjälper mot är mitt tillstånd av extrem stress. Jag är knappt befintlig just nu. Har nog aldrig haft såhär mycket att göra på såhär kort tid.

Somnade t.ex vid tre i morse och vaknade när mär min mobil trodde att klockan var elva. Flög upp ur sängen och funderade inte särskilt mycket över att det var så mörkt ute. En halvtimme senare startade jag datorn och insåg att klockan var kvart över åtta. MERD! tänkte jag då.

NU ska jag snart till helsingborg och först träffa far och Carina och gå på auktion. Sen ska jag hem till Dila och gnälla över att jag är stressad. Imorgon ska jag ringa femtusen samtal till olika läkare och myndigheter, sen ska jag åka till Malmö och träffa bror. På kvällen kommer Mattias. På tisdag ska jag på mote på soc och kräva pengar för att jag för tillfället svälter efter denna kassa sommar med brist på jobb. Sen ska jag försöka locka till mig lite av min lön, och det är fan fördjävligt att behöva gnälla på chefen som hra ställt upp så mycket för mig och försökt ge mig jobb fast där inte har varit något. MEn jag svälter ju! Fast ja, å andra sidan hjälper det ju att snusa.

På fredag klockan 17.45 lämnar jag Ängelholm, och jag kommer tillbaka till jul.

Hejdå!
Powered By Blogger