söndag 16 september 2007

Way on downsouth, Londontown!

Ja, nu var man alltsa pa plats.. sa ursakta bristen pa prickar over diverse bokstaver.

Forsta flygturen i mitt liv var en riot! Det var skitroligt ju! Alla som pastar att det gor ont lite overallt och att det ar sadar speciellt obehagligt maste vara lite tokiga! Jag alskade det! Eller okej, jag alskade det nar jag val var uppe i luften och inte hade mycket val! Da var det bara att slappna av och enjoy the ride!

Nu har jag spenderat tva natter i mitt provisoriska hem. Det ar hemlangtigt och roligt samtidigt. Kan inte riktigt slappna av eftersom jag ar medveten om att jag inte kommer vara i sverige forran om tre manader. Det kanns som en otroligt lang tid for en som aldrig har varit hemmifran langre an en vecka i taget!

Aja, anyway. Nu sitter jag alltsa pa det som ska vara mitt rum och surfar pa en crappy barbar dator med engelskt tangentbord.. Och det ar ratt nice.

Nite nite.
Powered By Blogger