fredag 5 september 2008

Hoj!

Idag har jag:

  • Köpt en röd hatt och en sjal med rosor på.
  • Köpt en klase bananer.
  • Hatat min nya hårfärg.
  • Försökt klämma något som jag trodde var en finne. Det var det inte.
  • Läst lustiga bloggar.
  • Lyssnat på porrinfluerad RnB, mest bara för att det är så rackarns kul.
  • Trott att min bästa vän i världen var död för att hon inte svarade i mobilen.
  • Frusit.
  • Svettats.
  • Hatat min egen spegelbild i Lindex horribla provrum.
  • Funderat på hur jag ska gå till väga med min nya hårfärg.
  • Köpt en bh/tubtop som är utmärkt att ha under saker där BH-banden inte bör synas.
  • Nästan köpt mer än jag hade råd med.
  • Blivit irriterad på idiotjävlar på ICA som vägrar flytta på sig.
  • Kommit fram till att min nya röda hatt passar utmärkt för att täcka min nya hårfärg.

Nu ska jag duscha i en timme, sen ska jag fortsätta kolla på Miami Inc och drömma om min framtida tat.

Shodelo.
Powered By Blogger