lördag 1 oktober 2005

Lördag? Vaihelvete?

ja, den här lördagen sög, som alla andra kuklördagar när alla andra kelar med sina respektives och jag inte har någon sådan....

Jag vill, vill, vill att det ska vara sådär ju. Kan du inte förstå? Gört!

Rihanna - There's a thug in my life kan inte förklara hur jag känner mig nu över huvud taget, men den är rätt bra ändå. Om man vill vicka på baken när man målar mascara!

Jag ska härma Pebblan Pebbelson Pebblerina Sötnos Erika och också göra en lista på saker jag bör göra. Det blir mer press om man har det svart på vitt.. eller rött på grönt.. eller hur det blir. Så jag tar tag i mitt liv någon gång!

  1. Skaffa ett jobb och/eller fixa feta bidrag.
  2. Inte börja röka.
  3. Inte bli alkoholist.
  4. Sluta tro att jag behöver någon jävla fjant som kladdar på mig för att vara värd något.
  5. Ta bort alla moment i mitt liv som drar ner mig.
  6. Röra mig mer.
  7. Tala om för mina kära att de är mig kära oftare.
  8. Äta.

Ja, dessutom gjorde jag brutalaste nyttiga maten idag och jag äger matvärlden. Fan vad bra jag är.

Och du, ditt jävla pucko. Fattar du inte att det är så det borde va?

Marie.
Powered By Blogger