lördag 19 november 2005

Lördag. Lödardag.

Jag vaknade, det var lördag, solen sken och allt var vackert.

Anders och jag gick till Burger King och där tittade dussinbrudarna snett på mig för att jag hade en stor tova i mitt hår och en tröja med texten "real men don't cry, it ruins their makeup" och på anders för att han har dreads i hela huvudet.
stackars små trångsynta flickebarn.

Imorgon ska jag förhoppningsvis på dejt, solsken imorgon tackas och tas emot. Jag blir dessutom skitsur ifall det är dåligt väder imorgon. Jag förtjänar bra.

Vi åt världens bästa och godaste mat idag som anders hade stukat till. Den gick bannemig inte av för hackor den. Och därmed tackar vi Anders för den här dagens mättnad också.

Ja, jo. Jag är nog klar nu. Eventuellt dyker det upp ett nytt inlägg innan dagens slut.

So Long.

Marie.
Powered By Blogger