lördag 14 januari 2006

Backpack.

Ibland är jag ska avsluta webadresser med .com så råkar jag skriva .cp. Då måste jag alltid skratta för mig själv.

www.blogger.cp

Igår var jag hemma hos Maja och Janne.. vi drack vin och rom&cola.. det var trevligt. Sen började vi prata seriösa saker som man alltid tvunget måste göra och det la väl locket på det mesta kan jag tycka.
Ute på krogen träffade jag dock ett fd. ragg. Dock inte MITT fd. ragg. Jag skulle aldrig ragga på en sjöman. De är ju gay.

Ute på krogen träffade jag även Christian. Christian var tydligen 34 och hade precis blivit dumpad. Stackars Christian. Han sa att jag var vacker. Jag sa att jag var upptagen. Han somnade i sitt whiskeyglas. Vakten slängde ut honom.
[jag tyckte inte synd om]

Now, I aint sayin she a gold digger. But she aint messin with no broke niggas.

Imorgon flyttar alla mina saker från Malmö. Det ska bli så jävla skönt. Hejdå lägenheten från helvetet. Jag kommer sakna en sak, och det är sensommarkvällar på balkongen med Junior [vår vattenpipa]. Men det kommer aldrig tillbaka, och minnet är inte detsamma nu. Inget är detsamma. Men jag är glad. Och fri.

Ikväll ska jag hyra film om mamma har lite pengar över. Och äta godis. Om mamma har lite pengar över.

Jag vill kramas, min finaste. När kommer du hit?

Marie.
Powered By Blogger