torsdag 26 januari 2006

Jens.

Jag vet inte hur jag ska må.
Jag saknar dig. Jag saknar dig. Jag saknar dig.
Alla goda ting är tre?
Jag vill inte. Jag vill. Jag vill inte. Jag vill.
Jag vet inte.

I mina ögon bor världen omkring mig. Tills jag sluter dem. Då bor bara du där. Och allt som är du.

Detta är svårare än jag trodde. Och jag trodde att jag inte skulle orka.
Hur orkar jag då? Orkar jag egentligen?

Orden vill egentligen inte stanna här. De vill till dig. Jag vill att du ska ge mig svar. Jag vill att du ska kyssa mig. Kyssa mig. Kyssa mig. Föralltid.

Varför kunde vi inte bara få vara.

Låt inte dem komma in. Detta är vårt eget. Låt ingen annan komma in.

Kan du inte vara min? Ändå?

Jag gör ont. Hela jag gör ont.
Jag vill plocka bort det. Som gör ont.
Men jag består.

Mina kyssar. Dina kyssar. Våra kyssar.

1 2 3

Förbjudet?

Marie. Jinx. Imse.
Powered By Blogger