fredag 19 maj 2006


It could be oh so simple to say
How much I want you
want you to stay.

Yeah.
Jag vill sova egentligen. Klockan är 01:01 [wooh, önska önska!], jag har sovit extremt få timmar i natt, jag ska städa mitt rum imorgon, och jag har huvudvärk. Det är dags att sova nu Marie.

På lördag, på lördag, på lördag.

Idag var jag hos tant doktorn och hon sa att jag var frisk och att alla var glada. Det var bra. Och inte nog med att jag var frisk, jag var mer frisk än jag visste att jag var.

Imponerande. Impregnerande. Instuderande. Indoktrinerande. Invaderande. Intresserande. Involverande.

Skolan är alltid läskig på natten.

Jag unviker cigaretter. Det är fan varken roligt eller enkelt. Men snus är ett komplement, som fungerar. Till vissa gränser då såklart. Man ska ju inte tro att livet är enkelt. Ack nej!
Men som jag brukar säga:

"livet fortsätter ge mig citroner och jag fortsätter göra lemomad.."

baby baby baby. you make my heart go Wam Bam Bam!

So long, and goodnight.

Marie.
Powered By Blogger