tisdag 9 maj 2006

Vad händer egentligen med mitt bloggande? Vad händer med mitt internettande i allmänhet? Jag har ju gått och blivit sysselsatt. Har aldrig varken tid eller lust att sitta här och uggla nu.

Solen skiner på mina ben, jag glassar i årets glammigaste solbrillor, imorgon ska jag och Mackan tillsammans med resten av Komvux glassa i Copenhagen, på fredag blir jag blond igen,
finally!


Peppen är hög på sommarväder i Maj. Peppen är ännu högre på björkar i full jävla blom precis utanför fönstret.

Det enda som inte är pepp är fan ta mig all pollen som invaderar vårt varma land.

Jag fick förresten VG på min munta idag!

Dude, I rule.


Nej, nu ska jag nog typ, dricka hundra liter filmjölk och sen försöka sova lite. Ska trots allt upp om sex timmar. Börjar bli dags nu.

Om någon har glömt det så ÄLSKAR jag min bästa vän.

Marie.
Powered By Blogger