måndag 15 maj 2006

Whoever put on this music
had better quick sharp remove it
Pour me another
and don't wag your finger at me


Jösses! Vilken helg!


Grillfesten med Mackan resulterade i en taxi in till stan för att inse att kön till Banhof var ENORM! Så vi vinglade hem. Till mig.
Jag kan nog faktiskt inte avgöra ens om det tog en kvart eller två timmar. Det kändes jävligt långt. Sen var jag å andra sidan så jävla larmad att jag inte kunde prata rent. Eller gå, för den delen.

Ja, jeflar.

I går vaknade jag med en jävla massa ångest och allt det där vanliga. Men inget ont som inte för något gott med sig som man brukar säga. Gårdagen var faktiskt riktigt jävla wunderbar.

Det är måndag nu, det är sådär läskigt halvkallt ute och jag har en jävla massa mensvärk. well well, hell hell.

Nej, jag måste ta tag i mitt liv. Jag har blivit korkad.

Marie.
Powered By Blogger