söndag 25 februari 2007

Drama!

Åh, jag är så jävla trött på allt drama som omger mig!

Svaren på era frågor, som ni för övrigt inte vågar konfrontera mig med:

Nej, jag vill inte ha din pojkvän. Mitt hjärta tillhör M, och enbart honom. Likaså min kropp och min själ. Jag älskar enbart honom.

Nej, jag är inte en bitch bara för att jag råkar vara smal och ni råkar vara tjocka. Jag är inte heller elak för att jag vågar prata om sånt som alla andra är så jävla rädda för.

Nej, jag har aldrig varit och kommer förmodligen aldrig bli någon form av slampa, hora eller något annat inom samma genre. Och skulle jag vilja vara det så ,förhelvete, jag gör nog det med stil ska ni se. Som jag brukar resonera; man kan vara vad fan man vill, bara man är det med stil.

Sist men inte minst, ja, jag pratar alldeles för jävla mycket och ja, jag tar en jävla massa plats med min personlighet. Deal with it eller håll käft. jag står för fan ut med era grådassiga, slätstrukna personligheter hela dagarna. Inte fan lipar jag.

Om det är mer ni tycker synd om er själva över kan ni ju alltid skära er i handlederna och ringa BRIS.
Powered By Blogger