tisdag 20 februari 2007

vad tyst det blev...


Nu har dett gått snart tre dagar sen jag fick det senaste mailet och GOSH vad jag saknar dina ord.

Markus, du är verkligen det vackraste som cirkulerar i min värld. Du är blommor och sommarlov och kanelbullar och varma kuddar och allt annat jag kan komma på som är underbart.
Jag hjärtar dig. Komsi hemsi?

Gårdagen och natten spenderades i Laröd med Jessy. Såg The Passion of the Christ. Den var lysande och jag skrek rakt in i kudden när taggarna på piskan fastnade i honom. OUCH!
Krängde en massa godis och glassade i dansk design med stora fönster.
Hund och katt var dessutom söta som socker.

Imorgon åker jag dit igen. Och på fredag ska vi till Danmark och köpa dryck, sen ska vi kalajsa!

Tungan gör inte ont länge! Hallelåja!

Nu är det slut på redogörelsen.

Kyss.
Powered By Blogger