torsdag 8 februari 2007

Torsdag.

[HAHAHA]

En vecka kvar. Gud, jag vill inte ens tänka på hur mycket du kommer fattas mig den här våren. Du är verkligen min sommar. På alla sätt möjliga. Du är min. Jag är din. Men på is.

Idag plågade jag mig själv på gymmet i en timme tillsammans med M. Det var sjukt roligt och sjukt jobbigt samtidigt. Lite som sex fast ändå inte.

Tänkte först att jag nog skulle köpa en vansinnigt stor godispåse och sätta i mig som tröst, men jag lät bli. Märk väl; lät bli! Det är ett mirakel. ATJO!

Ja. Imorgon blir det carribian-temafest. Det ska bli intressant. Jag tror outfiten blir: uppvikta jeans, somrig blus, turban och gula sandaler med fet blomma på. urfula f ö.

Ja, tur att man är stammis på solariet. Mwah.

Jah. Nu ska jag typ, våldgästa tv:en igen. Den saknar mig så vansinnigt.

REHAB! Vilken låt alltså!

Maryliciuos
Powered By Blogger