torsdag 22 mars 2007


Frågan har äntligen blivit ställd, vet Oprah Winfrey att hennes initialer blir OW och att det uttalas "AUUUUUWWWH!!"?
Det är så nervbitande spännande att jag knappt kan behärska mig och snart sväljer tungan av rent upphetsning.

Som vanligt så är jag bra på att samla energi och bli peppad så in i helvete för att sedan spendera den energin på sisådär en timme och sen är jag bara trött på livet igen. Bipolar, anyone?

Idag har jag ont i min sista dumma visdomstand som fortfarande är på väg ut. Alla de andra klättrade ut och höll käften om det, men den här ställer tamefan till en massa bekymmer stup i kvarten. UUUH.

Snart är det helg. Jag har lyckats boka in två fikor med kära vänner jag inte ser så ofta. På lördag blir det G, förmodligen kommer fikan att äga rum i Ängelholm eller Helsingborg. På söndag blir det Ib, och vi har inte träffats på typ ett år! han visste knappt om att jag pluggar och frågade mig om jag fortfarande jobbar där jag jobbade i somras. SUCK! aja, han ska iaf få uppdatera mig på sitt liv och sin kvinna. Jag ska tjata om min markus och om att det SNART är sista april. lalal!. :)

Nej, nu får det vara slut på det roliga, jag MÅSTE städa. I just have to.

Mary
Powered By Blogger