söndag 4 mars 2007


Marocko, pool och sol? Är du fortfarande på? :)


Hello Saferide - The Quiz

Ja. Jag är jetesliten och usch vad jag dricker för mkt. Det är nästan så att jag själv blir lite illa berörd.

Jag har gått i vårsolen på stranden med bror & mor idag. Och kollat på Oprah.

Ikväll ska jag till skolan och hänga med Jezzy och förhoppningsvis slagga på hennes golv. Snacka om att komma i tid till skolan. Alltså, det är ju gjutet att vakna och redan vara där. Mary hates the bus, dam dam dam.

Jag vill ha öl och Markus Elsklingspåni nu. Gärna på en gräsmatta någonstans, just för att jag är en skabbig lodis förklädd till en skabbig porrstjärna.

Mitt smink har gått vilse, ack och ve. Min fåfänga, vem bryr dig om den?

Simma simma simma motströms, en dag kommer jag råka svälja en räka.

Mary.
Powered By Blogger