torsdag 24 maj 2007

Min nya hobby heter Snood och är vansinnigt beroendeframkallande. Jag började spela vid fem, har spelat ca 120 ggr och är långt ifrån färdig. Av dessa 120 gångerna är säkerligen hälften på svåraste nivån. Procenten vinster ligger på 5%.. Det låter som att jag måste kämpa LITE hårdare.

Markusen ligger och snarkar i sängen och jag borde fan bara släppa taget om tangentbordet och gå och lägga mig jag med. Nya lakan unt alles.

idag vågade jag vägra skolan, för ovanlighetens skull. Och städade, vilket tillhör de mer vanliga företeelserna. Jag tror för övrigt att jag har en sån där ljug-dag som Björns storebror hade på Hultsfred. "jag sov på ett fält".

Nu finns det inget mer att hämta i min hjärna, den har nog somnat. Och min snus rinner och är äcklig. Bluh.
Powered By Blogger