tisdag 28 augusti 2007


Okej, prata!

En lägenhet upp och ner, ett bokat flygplan och en kärlek som inte går att ignorera.
En väldig massa uppdrag och inte minsta idé om hur det ska gå till. Jag tror att jag vänder mig till orden från en väldigt god vän: Om du har minsta tvivel på att det kommer att gå precis som du hade planerat; go with the flow.

Det är precis det jag ämnar att göra. Det finns inte speciellt mycket som kan gå fel egentligen. Jag kan upptäcka att jag längtar hem något helt sjukt mycket, men det har jag redan ställt in mig på. Jag kan inse att Ängelholm inte är så dåligt ändå. Fat chance..

Jag tänkte ändå gå in i det nya året genom bakdörren, så varför inte göra lite fel innan dess? Sen är det ändå bara vi två. Och jag älskar tanken på det.

Moulin Rouge må vara en lökig Hollywood-produktion men jag gråter tamefan ändå varje gång jag ser den.

Mary
Powered By Blogger