söndag 28 oktober 2007

Holy Island of Lindisfarne.

Nu ar klockan prick ett och jag ar trott som ett djur..

I torsdags morse satte jag och Wivi oss i bilen och for norrut. Newcaste for att vara exakt.

Fyra och en halv timme senare befann vi oss hemma hos Jessica och Mark i deras hus. Det var kallt och luften kandes svensk.
Pa fredagen akte vi till Lindisfarne (Holy Island). Dar har det funnits munkar och kloster och vikingar. Och nu finns det ruiner och turister.
Senare samma dag akte vi till ett stort slott och kilade runt och tog bilder. De kommer eventuellt dyka upp ha nagon dag i framtiden.

Idag korde vi hem igen. Det tog sex timmar. Vi var tillbaka i Harold Wood halv sex, klockan sex borjade jag jobba. NU ar jag antligen tillbaka "hemma". Tror att jag snart kommer kollapsa av trotthet. Men vad gor man inte for Mr. Paj?

Aaaanyway. Nite nite.
Powered By Blogger