måndag 15 oktober 2007

I smell like a bunch of Brazil nuts.

Huset jag bor i ar VALDIGT engelskt...

Nu har jag snart tuggat upp alla mina Trident Softs och det kurrar i magen. Jag har nog svalt lite for mycket luft de senaste fem timmarna skulle jag tro. Sa kan det ga nar man bara gillar tuggummin nar de ar helt nya.

Dagens visdomsord levererades av Mattias och de lod "upp med hakan!". Tillat mig att storkna! Det enda jag gor ar att anstranga mig for att halla den uppe. Om jag for en sekund later den vinklas i en nedatlutande position kommer jag att forvadlas till en pol av angest och gratighet. Sa darfor later jag den vara uppe. Lite obligatoriskt gnall far man ju sta ut med! Det hor faktiskt till min personlighet. For att kompensera ar jag ganska bra pa att mala och kan ta en och annan ton.

Idag har jag slapat med Freja till Mums and Totts. Det ar det lamaste varlden skadat, men Freja verkar ha roligt sa man star ut. Kruxet ar bara att i England ar alla religiosa och darfor halls alla oppna forskolor i kyrkor eller forsamlingshem. Det ar stendaligt att behova pracka kristendom pa 10 manader gamla bebisar. Men men, Wivecas ord ar min lag nar det galler hennes barn. Sa jag vraker upp hakan mot den dimmiga London-skyn och latsas att det regnar. Oftast regnar det dessutom, vilket gor min situation an mer dramatisk.

Nu ska jag fortsatta lasa folks bloggar, sen ska jag sova sott.

Marie
Powered By Blogger