söndag 2 mars 2008

We never feel as good as when we make believe.

Ja, jajx. Jag saknar min musiksommar. 2005. Då kom all bra musik till mitt liv. Bortsett från Tom Waits och Cocorosie typ.. de kom ett år senare eller nåt.
Aaaaanyhow. Egentligen har jag ingenting att skriva. Har haft en konstig helg. Varit helt upp och ner med känslorna och allt. Stackars M, han har det inte lätt. Fast det har fan inte jag heller.

Vi var i alla fall i Helsingborg igår. Sprang runt lite, köpte kula till min läppring, fikade på K&co, körde till Viken, körde runt på Kullahalvön och tittade på det skånska landskapet. [haha]
Igårkväll var vi hos Björn och käkade Dilas vansinnes-goda firre med cashewnötter och chili. Muhuuuumma.

Nu har MatsPalats åkt hem och jag ska köpa godis och kolla på Sex and the City.

Tjo.
Powered By Blogger