fredag 29 februari 2008

Woooah!




Tog ledigt idag. Ingenting har gått som det ska denna veckan, vilket jag ju gjorde klart i föregående inlägg. Inte så mycket mer otur sen sist, men bara opepp och brist på pengar. Soc vill inte heller ge mig några. Nu har jag inte många utvägar kvar. Men jag ska nog hitta på något.

Igår var det så väldigt, väldigt fint väder. Jag, Dila och Björnis köpte kaffe och satte oss i solen. Det var fint och vårigt. Åkte till Helsingborg igen, städade färdigt Karims lägenhet, eller åtminstone nästan. Diskade och dammsög i alla fall. Roffade åt mig mina pengar och traskade ner till Knutpunkten. Då hade dock solen gått ner och det var förbannat kallt med kjol och tunn vårkavaj. Men vad gör man inte?

Idag ska jag nog inte göra något. Tycka synd om mig själv och gnälla över mitt tråkiga liv. Typ.
Jag är bra på att gnälla. När jag var liten var jag bra på att dreggla och High Five.

Fick förresten veta att HIV även kallas High five. Hi V.. Moget. Hejdå.
Powered By Blogger