torsdag 29 maj 2008

Hej mina kära!

Jag börjar med att hövligen be om ursäkt för min totala frånvaro. Jag har haft mycket att göra på ställen där bloggen känns mindre aktuell. Men som tröst och förlåt så tänkte jag slänga upp lite bilder med tillhörande text. Jag måste själv säga att jag tycker att det är en alldeles briljant, för att inte säga suverän, idé. Håll till godo gott folk.



Jag har hunnit med både att åka bil i skymningen..


..och att se både dum och ledsen ut samtidigt.


Någonstans där i allt grimaserande hann jag och Mats Palats med att besöka Liseberg för att bränna lite pengar vi inte har..


..och jag fick titta på när Mats vann 2 kg choklad som snart är uppäten.

Till min och alla andras glädje har jag hunnit umgås med mina käraste också. Vi hann med både kinamat och diverse spännande hopp.


Plötsligt ringde det från Arbetsförnedringen.. De erbjöd mig jobb på..


..den fantastiska turistbåten Laxen II. Så nu guidar jag pensionärer genom Ängelholms vackra stad och får dessutom pengar för det.


Och idag hann vi med en sväng på loppis där jag och Dila lyckades köpa den här tjusiga saken, med högtalare och hylla och allt. Nu lyssnas det på knastriga vinylskivor. Woho.

Imorgon är det examenskalas för Björni. Tjo!
Powered By Blogger