måndag 19 maj 2008

När man har en mobilkamera kan man dokumentera de mest triviala saker i sin vardag. Det har jag gjort, så här är Maj-månad i bilder för er:




Skolan har jag naturligtvis varit i, trots att jag nog inte har varit där tillräckligt..


Hemma hos mamma och Freddy blommade det redan tidigt. Tilläggas bör kanske att det är ett uterum och att där blir sjukt vamt så fort solen står på.


En hel del tid har spenderats i sängen med någon bok och en massa snus.



Och resten av tiden har jag spenderat i ett litet mysigt hus på landet med en liten mysig M.


Mormor och morfar har även de förtjänat lite besök. Deras trädgård går inte av för hackor.


Jag har läst den bästa boken i hela världen.


Valborg firades med bror i Malmö, på Möllan. Alltid trevligt.


Tågresor är något jag är vass på. Här är jag på väg till Malmö, eller hem från..


Jag och resten av den oslagbara trion grillade en dag.


Stranden fick sig ett par besök också, för att det var så sjukt fint väder.


Mongo är en söt katt som också bor på landet. Han är dock mongo och det KAN vara därför han heter som han heter. Men ingen vet.


En sväng till Danmark har vi också hunnit med. Vitt vin direkt ur flaskan är underskattat.


Stenar vid vattnet med Kronborg som utsikt är också underskattat.


M kan konsten att se fördärvad ut.


och ICA kan konsten att skriva som kompletta analfabeter.


Slutligen: dagen förgylldes med matematik. Jag grät nästan av tristess.


Den otroligt fina med relativt jävla tråkiga skolan jag mer eller mindre går på.


När skoldagen äntligen var slut tröstade jag mig själv med att testa för korta små nummer på Åhléns.

Tjohej!
Powered By Blogger