fredag 16 maj 2008

That's the thing about love.

Jag satte mig och rotade igenom alla år av bloggskrivande. På något obskyrt sätt så inbillar jag mig alltid att jag skrev bättre, eller roligare, förr. Det är konstigt om det är så faktiskt. Jag har inte precis blivit dummare med åren, hoppas jag. Kan vara så att jag var ett litet illaluktande emo på den tiden. Illaluktande kan ni förbise, jag brukar häva ur mig förolämpningar i stil med den till andra, så jag tänkte att det kanske var lika bra att straffa mig själv en smula.

Några innerhållslösa dagar senare är man liksom rätt tom i huvudet. Inte för att innehållslös i detta sammanhanget är negativt, det är i högsta grad positivt. Vi har legat i gräset och solat och luktat kokos, vi har lagat mat och ja, sen har vi inte gjort så mycket mer faktiskt.
Jag har de senaste tre dagarna lidit av grotesk ögoninflammation. Det är lite äckligt och det känns desstom som att jag har ett kilo grus i alla ögon. Det faktum att det ser ut som att jag har rökt gräs i vecka finner jag mest underhållande. Hade varit kul om skolan ville drogtesta även mig. Det hade de ALDRIG fått. Inte för att jag drogar på någon regelbunden basis, men vad är det för jävla gestapo-fasoner?! Ni kan testa min röv, liksom.

Aaanyhoooo, jag ska snart äta pakad botatis. Muhmhs.

Mari Botato
Powered By Blogger