tisdag 25 april 2006

Nakenchock i total ignorans. Vilken är egentligen sanningen?
Du är i världens ögon ett road kill utmed evolutionens motorväg.
Men utanför kommer ingen mer snö. Inte imorgon.

Sommarlov i Svarta Riddarens spår. Och ibland vill jag bara känna hur det känns
att strypa någon till döds.

Jag såg dessutom ett gristryne idag på stan. Jag tror att vissa väggar är gjorda för hans näsa.
Men anklagelser är det sista jag orkar med. Dina ord är spott i ögat på Moder Teresa.
Världen behöver färre vägbulor. Fler Einstein. Men innerst inne är vi alla horor.
Och jag säljer min själ varje gång jag säger Ja. Dessutom slaktar jag dig varje gång jag sover.
Jag väljer att inte våga idag. För ord må vara fantastiska. Men idag kommer inget annat än våld ut mina fingar. Och mina ögon bränner.
Jag brinner för känslan av ditt hjärta mellan mina fingrar.
Krossat.

Powered By Blogger