söndag 23 april 2006



S T R I I I I K E ! !

Jag har blivit 20. Aldrig mer tonåring. På gott och ont.
Min helg har varit en perfekt blandning av allt man kan önska när man fyller år.



Fredag: Hem till Jack. Laga veganska tacos. Kolla film; Prozac Nation. Chilla och ta en cigg i vårnatten.


Lördag:
Städa och yoga på dagen. På kvällen, vin, Markus, Banhof, skaka rumpan. [och lite porr]



Söndag[födelsedag]:
Middag med Markus och Maja + John, Mamma och Freddy. Bowling med M, M och J. Jag förlorade. Båda gångerna, men lika glad är jag för det!
Frågesport hemma i soffan. Jag kan allt om alla! Wah! Bakismys med M.


Nu avslutar jag dagen med lite jordgubbar och cigg. Min födelsedag var bäst.



Tack mina kära!

Marie.


p.s det enda som saknas idag är en far som ringer för att säga grattis. jag saknar dig. d.s
Powered By Blogger