måndag 16 april 2007

Ehum. Bara för att göra alla klara på en enkel punkt. Förra inlägget var skrivet till Maja.

Idag och igår och i förrgår har det varit soligt och varmt och jag älskar sommarvärmen.
Jag har dessutom lyckats bli sambo och det är jävligt trevligt faktiskt. Vårt storarum är sitsnyggt och matchar oss skitbra, eftersom vi är minst lika snygga själva.

Ju fler kockar desto bättre soppa. Och visst är det en soppa alltsammans. Men jag älskar soppa. Helst ärtsoppa och punch.

Nu är det engelska i skolan. Jag borde skriva uppsats. Men det gör jag inte, för jag orkar inte. Desstuom är bilddagboken död och det är den ju nästan aldrig. Glöh.

På fredag ska jag och mina närmaste parkompisar spela spel och fira min födelsedag. För måndagen efter blir jg något så tråkigt som 21 år gammal. 21! Jag menar, vad fan ska det betyda. Det är ju absolut ingenting. Om jag hade bott i USA däremot! JAJX!

Jaja, anyway, anyhow. Jag ska sluta blogga och börja se seriös ut nu.

Kössen på mössen.
Powered By Blogger