fredag 27 april 2007


Universums största kopp med kaffe, egentligen ämnad för thé. The Hidden Cameras i vanlig ordning såhär års.
Snart är det dags för skola, och idag har jag på mig mina somrigaste kläder.


Igår spelade jag och Simon på gatan och fick 64 kr. Sen åkte vi till Dunkers och tittade på Maia HIROSHWALFFSO [jag kan för mitt liv inte komma ihåg vad hon heter i efternamn]. Sen åt vi falafel på söder och jag luktar fortfarande lök. Ikväll är jag sugen på öl på uteserverigen på torget. Imorgon ska jag och mannen till kvinnan och hennes man. Vi ska spela spel och äta Brie-ost. Jag elskar Brie-ost.
På söndag ska jag städa och sova. På måndag ska jag till lund och hora för Ida. Det ska bli jävligt trevligt. Hoppas vädret tillåter utomhusaktivitet bara. annars blir det skit av allt.

Nu nu nu, är det snuset som kallar.

Mary.
Powered By Blogger