fredag 20 april 2007

A Lack Of Color.

Jag är värdelös på att vara sådär duktig som man ska vara. Speciellt i skolan. Inte så mycket på mina jobb faktiskt, men det är nog för att jag är rädd för auktoritetspersoner.

Oj, nu måste jag nysa!

Idag är det fredag. Fredag är inte bara dagen innan helgen, utan även godisdag nummer två av tre. Onsdag och lördag hör också dit. Idag ska jag bli en tjockis. Tjockis är mysigt och skönt att hålla om när det åskar. Tihi.

Att snusa Kronan för att man är pank är fan inte guldkant på tillvaron. Jag hatar Kronan, och jag hatar att vara pank. Men jag älskar min vägg. Den är fortfarnade bättre än Simon, fast han är randig och bra på att göra musik. Den är dock inte bättre än Big Mack. För han är bättre än nästan allt. Faktiskt nästan mer än allt. Han är bäst, liggande åtta.

Nej, nu kom min lärare och skrattade lite åt mig för att jag borde skriva uppsats och frågade om jag inte kunde lämna in min blogg istället. Den skrivs det i flitigt nämligen.
Det finns en till blogg, som jag deltar i. Den kan man också läsa om man vill.


Carla Bruni - Le Ciel Dans Une Chambre

So long.
Powered By Blogger