söndag 8 april 2007

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Humor

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Miset, MisFis, Mary.

Hur var du som barn?
Hälften pojke, hälften flicka. Obstinat.

Vad tycker du om fildelning?
Ja, det är inte mina pengar som uteblir så jag kan inte annat än trivas.

Varför bloggar du?
För att jag inte har något liv.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Nej. De är ganska jämnbördiga.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Nej, men jag tror inte att harmoni är något jag vill uppnå heller. Det låter tråkigt.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Jag har oftast inte råd att köpa mat. Så jag äter mackor.

Vad skulle du göra med ett friår?
Ett betalt friår?

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Italien

Hur svarar du i telefonen?
Hej!

Är du pinsam på fyllan?
Hoho. Jag är pinsam på nyktran.

Vilken var din första konsert?
Christian Kjellvander skulle jag tro.

Hur ser folk dig?
Som en bitch. Muaha.

Värsta känslan?
Hjälplöshet.

Favorit tv-program?
Jag gillar inte tv. Men okej, Simspons eller Family Guy.

När grät du senast?
Öh, jag gråter inte längre.

Är du vidskeplig?
Givetvis.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle inte gjort mycket. Men det är inte lönt att ångra saker som redan är gjorda.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Definitivt inte. Kassa gener, anyone?

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Ehm. Jag vågar allt.

Vart går din drömresa?
Rio De Janeiro

Vem är ditt drömragg?
Jude Law

Vill du säga förlåt till någon?
Nej.

Vem är din hjälte?
Gandalf.

Vilka personer beundrar du?
Bror

Vilket djur skulle du vilja vara?
Katt.

Har du någon fobi?
Trånga utrymmen, spindlar, att kräkas, att dö.

Har du snattat någon gång?
Hahahha! såklart!
Powered By Blogger