tisdag 12 juni 2007

Hujedamej. Jag är svettig som en pöl med svett och känner mig idag, precis som igår, fullkomligt omotiverad att städa den vansinnigt stökiga lägenheten jag befinner mig i. Svetten lackar.

Fredagen spenderades på Bouqet som servitris/bartender. Det var så sjukt jävla kul att jobba där. Kjollan och Hasses Lada kan fara dit pepparn växer. Jag tänker aldrig mer sänka mig till skitjobb med skitlön där jag inte blir uppskattad. Nya chefen sa ett flertal gånger att jag var skitduktig och jag håvade in 300 spänn i dricks. Lalala.

Lördag till söndag var vi ute och paddlade och sov i vindskydd. Det var också klockrent och kunde nog inte bli mer sommar. Ligga raklång i en kanot som bara flyter med strömmen i strålande solsken är livskvalitet och därmed basta!
Söndagskvällen tillbringade vi i farhult i mackans stuga. Grillade lax och käkade jordgubbar. Jag älskar sommaren. Förutom när man sitter i en tråkig lägenhet i stan och svettas.

Och förresten så resulterade åtta timmar i solen i en fantastisk solbränna som jag bestämt älskar!

Mary
Powered By Blogger