lördag 2 juni 2007

Vad fan finns det att älska med den här typen av beteende? Fula/snygga/smarta/dumma sportkillar som samlas i enorma grupper, skriker, slåss och HEILAR?! Den här bilden är långt ifrån ett montage och för att vara helt ärlig så stal jag faktiskt det från aftonbladet för sisådär två minuter sen. Undra hur länge den får ligga uppe innan någon jävel påpekar att killen som liknar en ful brud HEILAR!

Jag hatar sport. Let's make it official. Jag hatar fotboll, jag hatar ishockey, jag hatar golf, jag hatar tennis, jag hatar kubbm, jag hatar simmning, jag hatar innebandy, jag hatar vanlig bandy, jag hatar jogging, jag hatar aesobics, jag hatar powerwalking, jag hatar basket, jag hatar handboll, jag hatar volleyboll, jag hatar löpning, jag hatar spjutkasting, jag hatar höjdhopp, jag hatar gympa, jag hatar brännboll, jag hatar TILL OCH MED att kasta frisbee. Jag HATAR sport.
Powered By Blogger