lördag 2 juni 2007

Lalala. Jag tror bestämt att sommaren inleddes igår! Dagen bestod av avslutning som jag nämde i föregående inlägg. På eftermiddagen strosade jag i stan och letade efter present till Maja. På ICA sprang jag på Ib, vilket var relativt oväntat eftersom han inte är en sån där som bor i ängelholm egentligen. Men nu gör han alltså det, och jag fick se lägenheten han bor i. Det var sjysst.
Vid halv sju cyklade vi till Maja i Havsbaden och käkade vrålgod buffé, tårta och drack kaffe. Och jag höll tal. WAH! Ja, det var hon värd!
När klockan närmade sig tio bestämde vi oss för att dra vidare. Cyklade hem till Gustav i Skälderviken. Där var precis ALLA mina gamla vänner! Det var världens roligaste. Grill och vattenpipa i hans trädgård med utsikt över havet. Sommaren kunde inte vara mer påtaglig!
Efter några timmars catching up tog jag och mannen våra cyklar och trampade hemåt. På vägen stannade vi vid en liten brygga som jag älskade när jag var liten som låg precis vid ett hus jag bott i. Sen cyklade vi hem. Vi cyklade säkerligen sammanlagt en mil igår.
Men sommaren känns som sagt påtaglig och vilken sekund som helst kommer jag ladda ner Thomas Ledin av den enkla anledningen att jag MÅSTE. Men håll i minnet att jag avskyr Ledin ungefär lika mycket som jag avskyr AIDS och att rensa kattlådan.

Farväl.
Powered By Blogger