fredag 16 december 2005

Gryning,

Jag är så otroligt trött alltså. Jag sover sådär halvdant och när jag väl somnar ordentligt är det tid att gå upp. Om man ska till arbetsförnedringen that is. Synd att min fot är trasig och gnisslar och gör jätteont när jag har skor på mig. Den gnisslar iofs även utan skor, men det onda är helt frambringat av mina Adidas. Vafalls? Det är ju mina favoriter. Åhå! ack och ve vad synd det är om mig.

Fast egentligen är jag rätt glad inuti idag. Idag ska vi kanske på bio, jag och Jens. Och det är ju inte skit precis.

Vad som däremot är skit är att min bästa vän inte längre är min bästa vän utan bara ett argt bi som surrar omkring i samma lägenhet som jag och rensar ut allt som är hennes och lägger det i lådor. Jag undrar om detta verkligen är slutet på oss.

ja, som sagt, ack och ve.

Jag hoppas att mina frukostbullar inte är sega.

Marie.
Powered By Blogger