torsdag 15 december 2005

Mognad?

jaha, då var allt ställt på sin ände igen. världen tycks på något sätt aldrig få lov att vara lite stilla ett litet tag.
Men det är väl så jag är dömd att leva. Som en optimistjolle på altanten i storm. Ibland är det bra. Ibland är det dåligt. PMS brukar vara en ganka avgörande faktor. Då är det oftast dåligt.

Men det finns personer, som inte bara har sig själva i huvudet. De som har insikten att människan i grund och botten är egoistisk kan på något sätt ge mer sig av sig själva. På en annan [högre] nivå.
Alla andra är bara så jävla lurade.

Men jag lämnar fotspår, och det kommer jag alltid göra. Precis som alla andra. Mitt självförtroende är inte starkt idag, men jag vet att jag sätter spår i världen omkring mig.

You don't miss the water until it's gone.

Nej, jag ska handla mat, städa lite, vara huslig i allmänhet och sen ska jag läsa. Den här veckan är fucked up, varje månad.

Kärlek

Marie.
Powered By Blogger