fredag 9 december 2005

I will stay with you.

Through all the ups and the downs.

Idag har jag gjort en massa viktiga ärenden. Jag och Jens åkte till Ystad och fikade och åt snusklubbor. Min hade mycket mer snus än hans, men han snusar vanligt så det är Gud som straffar tror jag. Sen pratade vi med korkad kärring på skatteverket och fixade personbevis.
Förutom detta extremt duktiga ärende har jag ringt till ungefär alla som betyder något, utom bror.. typ. Och så har jag äntligen fått iväg min papper och får förhoppningsvis pengar innan månadens slut.

Katten är arg på mig och har demonstrativt blivit icke-rumsren. Det är ganska dumt. Jag ska vara hemma med honom ett tag nu och ge honom lite sweet Marie-luv.

Idag blev jag dessutom bjuden på julfest av mannen som hyr lägenheten jag bor i. MWAHA! det är spännande att vara blond. Verkligen.
I Ystad finns bara brunetter.

Oh, this feels so crazy

Marie.
Powered By Blogger