onsdag 14 december 2005

Vlash Vlash.

Texten i föregående inlägg är på arabisk skrift, och betyder "beslutet väckte en storm av vrede". Jag är kåt på arabiska bollkstäver och inners inne önskar jag att jag får döpa min framtida ungar till Vladimir, Puma och Gunnel-Ulla. Men det är mest för att jag är sinnesrubbad.

Dock inte riktigt lika sinnesrubbad som snubben som pratade med luften och vickade ihärdigt på underläppen som satt på bussen idag. Han var lite längre gången.
Jag tittade iaf lite snett på honom mest för att jag är svag för grupptryck och sen glömde jag bort hans existens ganska kort därefter.

Idag handlade lilla hjärtat och lilla levern julklapp till lilla hjärtats lilla flickvän/sambo.
Det blev spännande saker och jag älskar att bestämma!

Salami må vara gott, men less is more även i det fallet.

Och jävla soc. Kan de inte bara lyckas med något? Typ, ta emot post..?

Jag är skittrött. Det märks eventuellt lite.

Och J håller sig kvar som ett pirr i min mage och ett rus i mitt hjärta. Tokigt.

Marie the Jinx.
Powered By Blogger