måndag 20 mars 2006

I miss you, I miss you so far
And the collision of your kiss that made it so hard
And I call you off the run
Ainging songs that make you slit your wrist
It isn't that much fun, staring down a loaded gun
So I won't stop dying, won't stop lying
If you want I'll keep on crying
Did you get what you deserve?
Is this what you always want me for?






- Jag heter Marie Sandberg och jag är uppriven, förvirrad och borttappad.
- Hej Marie!


Varför är allting svårt när hela världen är vacker?
Det gör inte saker bättre att du är helt fantastisk.
Men du är fantastisk, och mitt hjärta bubblar av tanken på dig.
Speciellt när du skrattar sådär som du gör och när du sover precis intill mig och när jag får rida på din rygg mitt i natten bland villorna och när jag får ringa dig och beklaga mig över ett prov som vi båda ska skriva och när du är allt som gör dig till världens vackraste.
Och dessutom älskar jag ditt leende.

Men trots detta - förvirring.

Marie.
Powered By Blogger