söndag 26 mars 2006


Skepp O'Hoj!

Nu är det sommar-sentimental-allsång framför min dator, och någonstans på andra sidan jordklotet skiner solen. Men här, här är det enbart MÖRKER. Men jag misströstar icke, ty solen stiger snart upp även här.

Okej, det var dagens bullshit. Nu till sanningen.

Min helg var helt fantastisk och jag funderar på att flytta till hemlig ort och bo med hemlig person i hemlig lokal i hemlighet. Bara vi som vet.
Men eftersom det är hemligt så låtsas Du som att du inte läst det och alla är nöjda.

Inatt sovs det lite, pratades mycket och spelades/lyssnades på musik.

Du är fantastisk, fantastisk, fantastiskt och inte bara ditt hem utan även du, är min fristad.

Imorgon kommer Mack hem och jag längtar så att världen snart slutar röra sig. HJÄRTAT!

Marie.
Powered By Blogger