fredag 24 mars 2006


Jag saknar dig så jävla mycket baby.

Massor med ny fräääsh musik på datorn, efter Jacks besök här idag. Han är min musikguru, och jag är hans gitarrlärare. Det är ett fint utbyte vi har.

Grattis Maja! Idag är du 20 och ett år närmare 50. Alltid lika jävla spännande att bli gammal. Om en månad är det min tur.
Jag ser fram emot frekventa besök på systemet, men i övrigt känns 20 sin vilken ålder som helst faktiskt.
Man är äldre, man är förhoppningsvis lite klokare och man börjar närma sig sin första ålderskris...

Jaaaja. Pessimisten har talat.

Nu till det roliga:
Majas mammas polkagrisglass är något av det godaste som finns att förtära i denna värld, havet har nog aldrig varit så vackert som det var idag på bänken utanför Majas hus [hon bor på det mest fantastiska ställe jag någonsin skådat, och hon fattar inte ens det själv], imorgon åker jag till Malmö för en weekend i min fd. hemstad och det ska bli riktigt roligt, på måndag kommer Markus hem från Ume och jag längtar och presenter är roligare att ge än att få.

Sådär!

Marie.
[totally in love]

Powered By Blogger