onsdag 6 februari 2008

The Future

Give me absolute control

over every living soul
And lie beside me, baby,
that's an order!
Give me crack and anal sex
Take the only tree that's left
and stuff it up the hole
in your culture
Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder.

Jag har varit igång och tänkt en massa nu igen. Min hjärna tycks ta semester sisådär en månad i taget några gånger om året. Då blir det lost in space på alla sätt och min blogg övergår från FANTASTISK till USEL. Och nej, det finns inget grått. Allt är svart eller vitt.
Antingen lever man eller så är man död. Och den senaste veckan har jag på mer än ett sätt blivit påmind om att döden lurar kring alla hörn. Jag kan inte säga att jag hatar döden, för det är på sätt och vis att säga att jag hatar livet. Äsch, det blir bara så jobbigt.

Skolan är dessutom inne i en svacka tror jag. Det är inte roligt. Det är bara inte det. Rasterna är det enda som roar mig. Då kan jag garva ÅT Björn och peka på Mowgli. Och ge Sofia konstiga blickar bara för att det underhåller mig. Jag tror att jag gillar skolan mer för att jag gillar folk. Eller det gör jag inte. Jag gillar människor, inte folk.

Okej, förlåt. Jag beskrev precis mitt ypperligt tråkiga liv på ett ytterst tråkigt sätt. Jag är pank. Vi skyller allt på csn-muttafukkas.

Tjohej.
Powered By Blogger