onsdag 27 februari 2008

Rainbowarriors

Ja, jo. Jag har inte varit så duktig på att skriva ett tag nu. Har varit lite överallt de senaste dagarna. Haft ultimat otur dessutom.

Måndagen slöade jag mig genom. På dagen that is. Efter skolan åkte jag nämligen till Helsingborg för att tjäna pengar. 200 spänn för att städa Karims lägenhet. Så sjukt simpelt..INTE.
Städade som en get i tre timmar, trots att han påstår att det bara var två. Men vad vet han, han somnade efter fem minuter på soffan. Jävla SLAMPA!
Aaaanyway. Halv tolv gick sista tåget och det skulle jag ta. Så jag sprang som en vilsen labrador till Knutpunkten och blev överraskad med att min klocka gåra fyra minuter för sakta och att jag precis hade missat tåget med en minut. Tåget är alltså en slampa det med.
Fick snällt släpa mig hem till Karim igen och låna hans säng. Nu är han alltså lite mindre slampa.
Somnade vid fyra, klockan sex ringde väckarklockan.
Halvsov mig genom tisdagen iklädd gårdagens kläder OCH smink. Kände mig som ett sunko och kunde inte vänta på att få ta en dusch och något gammalt över mig.
När jag -äntligen- var hemma efter skolan insåg jag att jag hade glömt mina nycklar. Utelåst är nog faktiskt det sista man vill vara när man mår som jag mådde då. Snällt fick jag sätta mig och vänta i en och en halv timme på att mamma och Freddy skulle sluta jobba och komma och hämta mig så att jag fick värme för första gången på alldeles för lång tid.
Kom i alla fall hem till sist i går kväll och somnade lugnt och sansat.
Vaknade en halvtimme innan bussen skulle gå i morse och fick slänga på mig kläderna. Sprang ut till bussen och...hör och häpna..MISSADE DEN JÄVLA BUSSHELVETESSLAMPAN. Förlåt.

Nu är jag hemma. Jag är trött och misslyckad men mitt hår är snyggt och imorgon ska jag nog tjäna lite mer pengar.
På lördag är det utgång. Hoppas fan det blir roligt. Har inte varit ute på för länge.

Laters.

Powered By Blogger