fredag 25 april 2008

Det är så svårt att vara anonym. Jag satt här och slösurfade lite bloggar i vanlig ordning. Tilläggas bör att jag sitter i skolan och att min lärare surfar klassrummet lite sådär sporadiskt som lärare gör. Innan jag visste ordet av så stod hon precis bredvid mig och läste! Detta är visserligen något jag tycker är ganska trevligt och hon får mer än gärna läsa min blogg.. Det är bara intressant hur man kan inbilla sig att man är hemlig på internet. Eller bland folk för den delen. Det är en omöjlig uppgift jag har tagit på mig.

Gjorde klart min uppsats och skrev ut den nyss. Till mitt förtret hade min svensklärare lämnat skolan för dagen, och även helgen, så jag missade henne. Det är kraftigt opeppat att inse att man blir försenad med sin inlämning trots att man är klar i tid.

Nu tar jag helg och jag ska nog faktiskt passa på att äta lite.

Slalom!
Powered By Blogger