tisdag 1 april 2008

Nejlika.



Fyfan. Jag blir så trött att jag nästan mår illa. Pojkar, män och deras söner. Varför har ni gått och blivit kollektivt IQ-befriade?
Nu syftar jag inte på dig M. Så sluta ta åt dig, omedelbart.

Det råkar bara vara så att jag alltid har tyckt att herrar är trevligare än damer. Det är ju trots allt så att kvinnor är konspirerande, falska, manipulerande små våp. Jag väljer alltid att prata med killen i sällskapet först. Inte för att jag är någon typ av slampa utan för att killar, åtminstone fram tills idag, går att prata med. Men nu har jag insett detta.
Anledningen till att herrarna, pojkarna, killarna, männen och deras söner inte är konspirerande, falska eller manipulerande är att de helt enkelt inte är tillräckligt smarta.

Jag vet att detta är helt orimligt och att jag förmodligen kommer skriva ett inlägg om ett par dagar och förklara att jag bara hade mens eller någon annan brudig åkomma. Men idag är det såhär. Jag avskyr er.

Marie.
Powered By Blogger