torsdag 24 april 2008

Pollen är Guds straff


Jag tänkte mest bara förmedla lite gnäll och tjat. Consider yourself warned.
Det är för det första ingen god idé att sova till tolv när man börjar skolan kvart i nio. Det är inte heller någon bra idé att vara sjukt allergisk mot björkpollen. Ännu mindre en god idé är det att inte äga någon allergimedicin när björken slår ut.
Sist men inte minst är det en sjukt dålig idé att först sova halva dagen och sen dricka en överdriven mängd kaffe. Det är inte så att jag kommer ha svårt att somna ikväll. Inte alls faktiskt.

För att tillföra något positivt till mitt blogginlägg kan jag härmed konstatera att jag har skrivit klart min uppsats i svenska c och att det enda som återstår är att skriva ut den.

Har läst två andra uppsatser idag dessutom. Den ena var bra och den andra var värdelös. Jag ser inte fram emot att opponera.

Marie
Powered By Blogger