måndag 7 april 2008

Tack
Idag vill jag tacka. Lite så som man tackar när man hra vunnit en Oscar eller tja, något annat töntigt pris. Jag har inte vunnit något, jag är bara tacksam.
Tack till:
Snus. Utan dig, min kära vän, hade jag gått under. Jag hade inte haft någon att dela en god bok med, ingen att cykla till stranden med och ingen att vända mig till när jag känner att allt är tungt.
Mat. Jag är dig evigt tacksam för min fylliga ändalykt och det räcker.
The Shins. Jag skojar inte när jag säger att ni har gjort mitt liv lyckligare. Ni har gjort min mp3:a till en bättre plats, mina tidiga mornar till en välsignelse och dessutom är ni så söta.
Min röda sjal. Du har funnits sen 70-talet och du har fortfarande inte en enda liten reva eller fläck. Du är fulländad och har hållt min hals varm sen urminnes tider.
Malmö. Du ger mig en stad att gilla. Det finns inget du inte kan ge mig - knivslagsmål, sol vind och vatten, thai-mat i låda och en plats att åka till när jag vill vara skittrött dagen efter.
Rakhyveln. Du är vass!
Marie
Powered By Blogger