söndag 6 april 2008

Idag dog en rädsla.

Jag har kräkt ur mig klokheter. Det finns vissa dagar då jag är i kontakt med mitt riktiga jag och då kommer mycket viktiga saker upp till ytan. Insåg idag att jag de senaste veckorna/månaderna har ställt mig vid en sjukt hög klippkant och börjat putta ner rädslor. En efter en har de trillat över kanten och försvunnit. Det är så fantastiskt skönt och för att inte tala om enkelt. Man bara tar rädslan, går fram till kanten och - PUTT. Borta.

Igår slutade jag vara rädd för att våga vara glad när folk ser på. Idag vågade jag berätta att jag faktiskt tycker att Love is Wicked är en riktigt skön låt. Jag skäms inte ens längre.
Imorgon ska jag nog sluta tycka att bananer är skitpinsamma. Jag tror att jag ska köpa en banan och äta i matsalen. shit. Jag fick typ rysningar av bara tanken. Får se om jag vågar ta steget. Säga vad man vill om att dansa på bord- bananer är och förblir sjukt pinsamma.

Min nya mobil är lila och sjunger för mig.

Marie.


Powered By Blogger